Road Safety: Bleeding Billboard

July 6th, 2009

6



Road Safety: Bleeding Billboard

Articol scris de Oana

Tu conduci cu atentie?

In Papakura din Noua Zeelanda autoritatile par a fi foarte istete si pragmatice. Au apelat la publicitatea neconventionala nu doar pentru a demonstra ca exista creativitate din belsug si in zona, ci pentru a fi eficienti intr-o campanie publicitara (destul de socanta, dar la fel de adevarata). Pentru a miscora numarul de accidente rutiere care aveau loc zilnic, persoanele abilitate au adoptat o strategie viabila, a carui slogan a emis ecoul mult astept: ” Rains changes everything. Please drive to the conditions.”

Asta o spun statisticile, nu eu, in care se arata ca de la instalarea unor ”bleeding billboards” pe marginea strazilor cu trafic intes, accidentele nu au mai avut loc. Ideea care sta la baza acestei initiative trebuie apreciata atat pentru rezultatele care au fost obtinute, cat si pentru conceptul care sta la baza executiei.

Drive carefully! :)

Advertising Agency: Colenso BBDO, Auckland, New Zeeland

Executive Creative Director: Nick Worthington

Art Director: Emmanuel Bougneres

Copywriter: Nick Worthington

Agency Producer: Paul Courtney

Account Director: Scott Coldham

Alte posturi

Comentarii:

  1. Omul vede afisul, si dupa 2 minute a uitat. Aici este vorba de educatie, odata ce omul s-a obisnuit asa, e greu sa-i mai schimbi naravurile.

  2. Oana

    Trebuie apreciata totusi initiativa celor de acolo. Cu atat mai mult cu cat campania chiar a avut rezultate. :)

  3. Nu trebuie sa dezaemam si cu orice pret trebuie continuata initiativa. Pana la urma se va inocula in subconstient regula.

  4. Ceva similar a fost prezentat si la noi. Impactul este maxim in radnul celor care chiar respecta regulile. Pentru ceilalti este doar inca o imagine fara sens.

  5. Impactul vizual al spoturilor este de luat in seama. Dar mai pragmatic mi s-ar parea ca actiunea coercitiva ca “flagrantilor” sa fie mai sustinuta si fara strop de concesie. Viata este prioritara !

  6. Eu cred ca impactul la astfel de reclame este mare. Spotul este asemanator cu cel in care se declanseaza un accident din cauza unei tipe care scrie un mesaj la telefon in timp ce conduce

Comentariu la postul “Road Safety: Bleeding Billboard”