Road Safety: Bleeding Billboard
Articol scris de Oana
Tu conduci cu atentie?
In Papakura din Noua Zeelanda autoritatile par a fi foarte istete si pragmatice. Au apelat la publicitatea neconventionala nu doar pentru a demonstra ca exista creativitate din belsug si in zona, ci pentru a fi eficienti intr-o campanie publicitara (destul de socanta, dar la fel de adevarata). Pentru a miscora numarul de accidente rutiere care aveau loc zilnic, persoanele abilitate au adoptat o strategie viabila, a carui slogan a emis ecoul mult astept: ” Rains changes everything. Please drive to the conditions.”
Asta o spun statisticile, nu eu, in care se arata ca de la instalarea unor ”bleeding billboards” pe marginea strazilor cu trafic intes, accidentele nu au mai avut loc. Ideea care sta la baza acestei initiative trebuie apreciata atat pentru rezultatele care au fost obtinute, cat si pentru conceptul care sta la baza executiei.
Drive carefully!
Advertising Agency: Colenso BBDO, Auckland, New Zeeland
Executive Creative Director: Nick Worthington
Art Director: Emmanuel Bougneres
Copywriter: Nick Worthington
Agency Producer: Paul Courtney
Account Director: Scott Coldham
6