Festasia – the eye
Articol scris de Monica
O experienta diferita
Spotul video pentru FEST’ASIA ( Asian Film Festival in Bucharest ) mizeaza pe impact vizual tocmai in ideea de a promova un festival de film punk care se doreste a fi o experienta pentru ochi totalmente diferita. Filmat la Londra in regia lui James Day, “The Eye” este componenta principala a campaniei de promovare care poarta semnatura Ogilvy Group Romania.
Festivalul, unicul care promoveaza filmul asiatic in Europa Centrala si de Est, este la a IV- a editie si se desfasoara in perioada 19-28 iunie 2009 la Cinema Scala Bucuresti. Din moment ce sloganul este “A Totally Different Experience for the Eye” este lesne de inteles cum ideea creativa pune accentul pe faptul ca filmul asiatic constituie o experienta cinematografica tulburatoare si bizara pentru privitor indiferent daca acesta este un cinefil inrait sau un novice in privinta mijloacelor de expresie a celei de-a saptea arte.
Scurt, simplu si puternic la nivel vizual. Bravo celor de la Ogilvy pentru idee si executie precum si organizatorilor – Asociatia Culturala Estenest, pentru initiativa!
3