Festasia – the eye

September 8th, 2011

3



Festasia – the eye

Articol scris de Monica

O experienta diferita

Spotul video pentru FEST’ASIA ( Asian Film Festival in Bucharest ) mizeaza pe impact vizual tocmai in ideea de a promova un festival de film punk care se doreste a fi o experienta pentru ochi totalmente diferita. Filmat la Londra in regia lui James Day, “The Eye” este componenta principala a campaniei de promovare care poarta semnatura Ogilvy Group Romania.

Festivalul, unicul care promoveaza filmul asiatic in Europa Centrala si de Est, este la a IV- a editie si  se desfasoara in perioada 19-28 iunie 2009 la Cinema Scala Bucuresti. Din moment ce sloganul este “A Totally Different Experience for the Eye” este lesne de inteles cum ideea creativa pune accentul pe faptul ca filmul asiatic constituie o experienta cinematografica tulburatoare si bizara pentru privitor indiferent daca acesta este un cinefil inrait sau un novice in privinta mijloacelor de expresie a celei de-a saptea arte.

Scurt, simplu si puternic la nivel vizual. Bravo celor de la Ogilvy pentru idee si executie precum si organizatorilor – Asociatia Culturala Estenest, pentru initiativa!

Alte posturi

Comentarii:

  1. Pana in ultimele secunde din clip nu stiam ca e un spot (m-am uitat inainte la video si apoi am citit articolul). Un spot foarte interesant si care cu siguranta a avut, are, impact.

  2. Foarte tare! Surprinzator, neasteptat, intrigant! Exact cum trebuie sa fie un spot ca sa atraga. :)

  3. Ideea e simpla…Sincer, mi se pare putin horror!

Comentariu la postul “Festasia – the eye”