Every colour you can dream of

September 9th, 2011

3



Every colour you can dream of

Articol scris de Oana

Culori

Sigur va amintiti de experimentalul “Her morning elegance” si sigur v-a placut (macar pentru melodia de pe fundal). Legatura acestuia cu spotul publicitar “Every colour you can dram of” e data de personajul comun din cele doua executii. Mai mult decat atat, se reinterpreteaza subiectul central, oferindu-ne de aceasta data mai mult dinamism si culoare.

Desi dureaza doar un minut, Target a stiut cum sa transmita mesajul segmentului de public pe care il vizeaza. O varietate de nuante, forme, sunete, care puse intr-o ordine aparent logica te face sa uiti ca vizionezi de fapt o reclama. Tehnica ce sta la baza acestei productii e similara cu cea din clipul lui Oren Lavie, fiind doar “imbogatita” cu o viziune mult mai optimista si mai increzatoare.

Producer: Target Colour 2009
Client: Target (Brend Liebenberg)
Agency: The Campaing Pallace, Melbourne
Creative Director: Gerhard Myburgh

Alte posturi

Comentarii:

  1. Da, cu siguranta e mult mai placut sa visezi culori, carora sa le asociezi diferite persoane, sentimente, decat sa te trezesti dezorientat dintr-un cosmar. :)

  2. frumos clipul..si melodia :)
    un vis asa colorat chiar te bine dispune :P

  3. iti impune in suflet buna dispozitie…

Comentariu la postul “Every colour you can dream of”