Every colour you can dream of
Articol scris de Oana
Culori
Sigur va amintiti de experimentalul “Her morning elegance” si sigur v-a placut (macar pentru melodia de pe fundal). Legatura acestuia cu spotul publicitar “Every colour you can dram of” e data de personajul comun din cele doua executii. Mai mult decat atat, se reinterpreteaza subiectul central, oferindu-ne de aceasta data mai mult dinamism si culoare.
Desi dureaza doar un minut, Target a stiut cum sa transmita mesajul segmentului de public pe care il vizeaza. O varietate de nuante, forme, sunete, care puse intr-o ordine aparent logica te face sa uiti ca vizionezi de fapt o reclama. Tehnica ce sta la baza acestei productii e similara cu cea din clipul lui Oren Lavie, fiind doar “imbogatita” cu o viziune mult mai optimista si mai increzatoare.
Producer: Target Colour 2009
Client: Target (Brend Liebenberg)
Agency: The Campaing Pallace, Melbourne
Creative Director: Gerhard Myburgh
3