Converse campaign

May 18th, 2011

4



Converse campaign

Articol scris de Andreea

Converse sarbatoreste 100 de anisori.

Pentru aniversarea de anul acesta, Converse impreuna cu Pharell si Cornerstone, a produs un clip video festiv, care ii are protagonisti pe N*E*R*D, Santogold si Julian Casablancas. Acest trio format de artisti a starnit multe pareri in jur, ce sustin aceasta formula sau nu. Daca pentru Pharell si Santogold acest proiect a reprezentat o prima colaborare, pentru Casablancas a insemnat un complet lifting al garderobei sale. Converse l-a scos pe Julian din jachetele sale de piele si l-a facut mai hippy. Stilul vestimentar nu a fost unul impus, ci a trebuit sa se asorteze cu modelul de conversi creati de Chuck Taylor. Clipul video a fost foarte inspirat intrucat se pliaza foarte bine cu motto-ul campaniei « Trei artisti, un singur cantec ».

“My drive thru” este un single ce imbina armonios trei stiluri diferite (Pharell, Santogold si Julian Casablancas) intr-un cocktail pop de vara. Campania de celebrare a celor 100 de ani impliniti de Converse inca ruleaza, avand pe langa renume si alte “branduri” ale Americii precum: James Dean, Hunter S Thompson, Sid Vicious, Joan Jett, M.I.A, Billie Joe Armstrong, Common, Dwyane Wade si Karen O.

Posturi similare

Comentarii:

  1. La multi ani Converse! Se pare ca anul acesta sunt numai evenimente “rotunde”. Aniversarea Coca Cola este unul dintre acestea. Super tare clipul, cred ca l-au sponsorizat bine de tot pe Pharell. :)

  2. Clipul este foarte tare. Un brand cu un succes real in cei 100 de ani de existenta!
    Felicitari pentru articol!

  3. targ de antichitati si obiecte de arta

  4. Trebuie sa recunosc ca americanii stiu sa realizeze featuring-uri care nu socheaza intr-un mod negativ si in care artisti se completeaza foarte bine.
    Frumos montajul, este in stilul clipului de promovare pentru agendele Moleskine http://www.youtube.com/watch?v=5dp3qf2cTJA

Comentariu la postul “Converse campaign”