Converse campaign
Articol scris de Andreea
Converse sarbatoreste 100 de anisori.
Pentru aniversarea de anul acesta, Converse impreuna cu Pharell si Cornerstone, a produs un clip video festiv, care ii are protagonisti pe N*E*R*D, Santogold si Julian Casablancas. Acest trio format de artisti a starnit multe pareri in jur, ce sustin aceasta formula sau nu. Daca pentru Pharell si Santogold acest proiect a reprezentat o prima colaborare, pentru Casablancas a insemnat un complet lifting al garderobei sale. Converse l-a scos pe Julian din jachetele sale de piele si l-a facut mai hippy. Stilul vestimentar nu a fost unul impus, ci a trebuit sa se asorteze cu modelul de conversi creati de Chuck Taylor. Clipul video a fost foarte inspirat intrucat se pliaza foarte bine cu motto-ul campaniei « Trei artisti, un singur cantec ».
“My drive thru” este un single ce imbina armonios trei stiluri diferite (Pharell, Santogold si Julian Casablancas) intr-un cocktail pop de vara. Campania de celebrare a celor 100 de ani impliniti de Converse inca ruleaza, avand pe langa renume si alte “branduri” ale Americii precum: James Dean, Hunter S Thompson, Sid Vicious, Joan Jett, M.I.A, Billie Joe Armstrong, Common, Dwyane Wade si Karen O.
4