Bring it to Life

April 17th, 2011

7



Bring it to Life

Articol scris de Monica

Cel mai ambitios spot Guinness

Asa cum ii sta bine unuia dintre cele mai de succes branduri de bere din lume, cei de la Guinness ne-au obisnuit cu reclame deosebite pe care nu doar ca nu ai cum sa le ignori dar le si vizionezi cu cat se poate de multa incantare si interes pentru modul aparte in care reusesc sa abordeze subiecte legate de oameni si lumea in care traiesc.

Cu incantare, ziceam, daca nu vrei sa fii carcotas si sa consideri ca intreg conceptul este cat se poate de indraznet : o mana de barbati irlandezi construiesc o intreaga lume, natura toata, cu fiecare din elementele ei si o fac cu viziune si cel mai debordant entuziasm.

Din punct de vedere vizual arata grozav, avem parte din plin de cadre si culori care-ti incanta privirea desi aceasta era de asteptat pentru ca si-au adus  contributia cativa cineasti  de Oscar. Pe final, nu doar pentru a fi la unison cu majoritatea celor care au vazut reclama, ci fiindca gandesc ca este un spot reusit, pot spune bravo Guinness pentru idee si executia ei! Parerea voastra care e ?

Agentie: AMV BBDO, London
Client: Guinness
Creative Director: Paul Brazier
Regie: Johnny Green
Producatori: Fergus Brown, Lucy Reid, Ben Stallard
Production Manager: Francis Mildmay-White
Fotografie: Wally Pfister
Designeri: Grant Major, Peter Kirkegaarde.

Alte posturi

Comentarii:

  1. Eu cred k acea mana de oameni prezenta in spot ne duce cu gandul la o noua pozitionare…te invit sa citeste si opinia mea cu privire la spot.

  2. @ Razvan Pruteanu,
    Ti-am citit postul, interesant punctul tau de vedere. Totusi, imi este cumva greu sa-mi imaginez ca cei de la Guinness chiar au intentionat sa se adreseze mai cu seama sau doar categoriei de public la care ai facut referire…din cate am citit ca au declarat marketerii reiese ca si-au dorit sa repozitioneze produsul ca cel mai potrivit pentru a fi consumat in ocazii in care se aduna un numar considerabil de persoane, nu doar de unul singur sau in grupuri mici…

  3. Sunt de acord, insa de cele mai multe ori, pozitionarea pe care si-o doreste advertiser-ul nu este intotdeauna si cea realizata, in acest caz fiind vorba de perceptia publicului.

  4. @Razvan Pruteanu,
    Corect, publicul poate interpreta in fel si chip :)

  5. Frumos clipul.Mai ales efecele speciale..

  6. Interesant clipul bine interpretat

  7. Ana

    e un clip reusit , imi place ideea, culorile, efectele tot

Comentariu la postul “Bring it to Life”