Thruth in advertising
Articol scris de Oana
Te-ai visat art director?
” Advertising involves the meeting of many minds, working together for one common goal.” Suna bine, nu-i asa? Suna chiar asemanator cu cartile din domeniu pe care le citim si in care credem cu tarie. Mai mult decat atat, citatul de mai sus prezinta partea frumoasa a acestui domeniu aflat in plina expansiune.
Totusi, scurt metrajul lui Tim Hamilton ilustreaza o cu totul alta poveste. Viata intr-o agentie de publicitate nu poate fi etichetata doar prin termeni ca: munca in echipa, creativitate, spirit de lider, curaj, inovatie. Dimpotriva, munca intr-un astfel de mediu presupune si un schimb acid de replici precum: ” F…k you”, ” Not I`m sorry I`m late”, ” You`re such a fool” etc. Mai mult decat atat, povestea din acest filmulet reda ideea ca pentru a lucra intr-o agentie de publicitate e nevoie sa ai o personalitate puternica si un simt al umorului foarte bine dezvoltat.
” Truth in advertising” ramane insa o relatare plina de ironie si haz, in care Tim Hamilton a reusit sa evidentieze o parte de adevar a acestei meserii. Dovada e chiar premiul Palme d`Or luat la festivalul de la Cannes in 2001 in cadrul sectiunii de scurt metraj.
4