Thruth in advertising

September 14th, 2011

4



Thruth in advertising

Articol scris de Oana

Te-ai visat art director?

” Advertising involves the meeting of many minds, working together for one common goal.” Suna bine, nu-i asa? Suna chiar asemanator cu cartile din domeniu pe care le citim si in care credem cu tarie. Mai mult decat atat, citatul de mai sus prezinta partea frumoasa a acestui domeniu aflat in plina expansiune.

Totusi, scurt metrajul lui Tim Hamilton ilustreaza o cu totul alta poveste. Viata intr-o agentie de publicitate nu poate fi etichetata doar prin termeni ca: munca in echipa, creativitate, spirit de lider, curaj, inovatie. Dimpotriva, munca intr-un astfel de mediu presupune si un schimb acid de replici precum: ” F…k you”, ” Not I`m sorry I`m late”, ” You`re such a fool” etc. Mai mult decat atat, povestea din acest filmulet reda ideea ca pentru a lucra intr-o agentie de publicitate e nevoie sa ai o personalitate puternica si un simt al umorului foarte bine dezvoltat.

” Truth in advertising” ramane insa o relatare plina de ironie si haz, in care Tim Hamilton a reusit sa evidentieze o parte de adevar a acestei meserii. Dovada e chiar premiul Palme d`Or luat la festivalul de la Cannes in 2001 in cadrul sectiunii de scurt metraj. :)

Posturi similare

Comentarii:

  1. Livia

    din culisele advertisingului marturiseste si Frederic Beigdeber in “199 000 lei”:

    “Prenumele meu este Octave (…). Sunt tipul care va vinde rahat. Ala de va face sa visati la lucruri pe care nu o sa le aveti niciodata. Cer vesnic albastru, gagici care nu sunt niciodata nasoale, o fericire perfecta, retusata pe PhotoShop. Imagini bibilite, muzica ultimul racnet. Cand veti reusi, economisind la sange, sa va trageti masina visurilor voastre, cea pe care am promovat-o in ultima mea campanie, eu o voi fi trecut-o deja la demodate.”

    Cam asa incepe cartea…restul e…la fel de transant…

  2. Restul contine droguri, multi bani si istorisiri simpatice.

  3. Pe langa personalitate puternica si simt al umorului bine dezvoltat, pentru a lucra intr-o agentie de publicitate cred ca e nevoie sa fii si foarte rabdator si ascultator cu colegii de echipa, nu strica niciodata sa asculti si parerile altora chiar daca acestea nu par a fi cele mai stralucite, din fiecare de e de invatat cate ceva folositor.

  4. tare…nu-l stiam…

Comentariu la postul “Thruth in advertising”