Choices

May 2nd, 2009

3



Choices

Articol scris de Oana

Ale cui?

Animatia celor de la Saatchi&Saatchi in colaborare cu United Way este o initiativa ce ar trebuie sprijinita nu doar de institutiile abilitate, ci si de oamenii simpli, obisnuiti. Din pacate, de multe ori intelegem prin simt civic doar actiuni ecologice, putin CSR ,,cand e cazul” si ajutorarea copiilor in preajma sarbatorilor.

Filmuletul de fata face abstractie de toate aceste elemente si incearca o alta abordare a situatiei copiilor, al caror destin nu e tocmai cel mai fericit. Fetita din poveste reprezinta unul din milioanele de cazuri in care optiunea nu a existat sub niciun aspect.

Desi inceputul ilustreaza o frumoasa viata de familie in care caminul ilustreaza simbolul protectiei, dragostei, lucrurile iau o turnura grava pe parcursul clipului. Primele repercusiuni ale iresponsabilitatii unor parinti fac ca finalul sa fie anticipat cu destula usurinta.

Totusi, ceea ce trebuie remarcat, dar mai ales retinut, este mesajul plin de profunzime de la sfarsit care spune cam asa: ,, Exista o cale mai buna. Ajuta-i sa o gaseasca.” Faptul ca finalul e oarecum fericit m-a facut sa zambesc. :) Mai exista o speranta!

Posturi similare

Comentarii:

  1. SUPER Filmul. Cam lung, adik putea sa fie mai concis si MAI SCURT, ca spot, insa exprima foarte clar mesajul.
    E la obiect… parca lungimea lui ar tine catusi de putin de nostalgia unei studentii deja trecute… eu asa-l percep :) am ras copios la cateva faze :)
    FELICITARI !

  2. Mdah.. pardon… asta era comentariu pentru filmul cu Universitatea Al Ioan Cuza din Iasi…

    Cat despre campania de fatza, foarte bine ilustrate persoanele din mediile mai sarace… animatia merge… oricum cinev anu stia sa deseneze… dar a iesti pana la urma.

    Campania, daca tot e sustinuta de atatea instittutii… este difuzata undeva pe vreun post TV? ca altfel nu va ajunge la publicul tinta, si e PACAT
    FELICITARI AGENTIEI, care se stie ca e TARE

  3. faina animatie…exprima clar mesajul

Comentariu la postul “Choices”